RENDELÉS MENETE, SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK ÉS FIZETÉSI MÓDOK
A RENDELÉS VÉGLEGESÍTÉSE (AJÁNLATTÉTEL)
Amennyiben Ön meggyőződött arról, hogy a kosár helyes tartalmáról, valamint az Ön adatai helyesen szerepelnek, úgy a „MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE” gombra kattintva zárhatja le megrendelését. Fontos, hogy A honlapon közölt információk nem minősülnek az Eladó részéről a szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak.
A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén Ön ajánlattevőnek minősül, a szerződés az Ön által a honlapon keresztül tett ajánlatnak, mely az Eladó által történő elfogadásával jön létre.
A jelen ÁSZF rendelkezései szerint Ön a „MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE” gomb megnyomásával tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtette, és ezen nyilatkozata – az Eladó jelen ÁSZF szerinti visszaigazolása esetén – fizetési kötelezettséget von maga után.
RENDELÉS FELDOLGOZÁSA, A SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE
Amennyiben az Ön ajánlatát a jelen Általános Szerződési Feltételek szerint 72 órán belül nem igazolja vissza az Eladó, Ön mentesül az ajánlati kötöttsége alól.
A rendelés feldolgozása két lépcsőben történik.
Ön bármilyen időpontban leadhatja a rendelését, amiről automatikus visszajelzést kap, hogy az Ön megrendelése a honlapon keresztül megérkezett. Ez a visszaigazolás nem minősül az Ön ajánlata elfogadásának. Amennyiben azt észleli, hogy a visszaigazoló e-mail tévesen tartalmazza az Ön adatait (pl. név, szállítási cím, telefonszám, stb.), úgy Ön köteles ennek tényét – a helyes adatok megadásával egyidejűleg – velünk e-mail útján haladéktalanul közölni.
Amennyiben a megrendelésétől számított 48 órán belül nem kapja meg az automata visszaigazoló e-mailt, úgy kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot, mert elképzelhető, hogy megrendelése technikai okok miatt nem érkezett meg rendszerünkbe.
Az Eladó legkésőbb az Ön ajánlatának elküldését követő munkanap során egy második e-mail útján visszaigazolja az Ön ajánlatát. A szerződés az Ön által tett ajánlatnak az Eladó által történő elfogadásával jön létre (második visszaigazolás).
UTÁNVÉTEL
Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az „UTÁNVÉTES FIZETÉS” fizetési módot.
Ha postai úton szeretné megkapni a terméket, számítson rá, hogy Utánvétel esetén a posta dupla szállítási díjat számít fel (csomag odajuttatása, majd a pénz visszajuttatása).
BARION
A Barion Smart Gateway egy teljesen hazai fejlesztésű, bankoktól független bankkártya és e-pénz elfogadására alkalmas fizetőkapu. Használata kényelmes a csupán egy perces regisztrációt követően.
A tranzakciók valós időben zajlanak, és mobil applikációban is lehet látni a beérkező tételeket. A Barion felhasználók az ingyenes Barion applikáció segítségével egyre több boltban mobillal is tudnak fizetni anélkül, hogy készpénzt vagy bankkártyát kellene magukkal vinniük. A banki biztonságot az MNB felügyelete garantálja (MNB engedély: H-EN-I-1064/2013).
FOXPOST
Amennyiben ezt az opciót választja, a megrendelt terméket a Foxpost futárszolgálat szállítja ki.
Bővebb információt itt talál: www.foxpost.hu
TELJESÍTÉSI HATÁRIDŐ
A megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési határidő a rendelés visszaigazolásától számított legfeljebb 30 nap. Ez a szállítási határidő tájékoztató jellegű, az ettől történő eltérést minden esetben e-mail útján jelezzük.
Jelen általános szerződési feltételek elfogadásával Ön tudomásul veszi, hogy a megadott szállítási idő túllépése miatt az Eladó a kártérítési felelősséget nem vállal.
JOGFENNTARTÁS, TULAJDONJOGI KIKÖTÉS
Előfordulhat, hogy a honlapunkon szereplő egyes termékek gyártása időközben megszűnt, vagy hiánycikk lett. Ezért fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében.
A részben történő teljesítésre kizárólag az Önnel történő egyeztetés után kerül sor.
A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén, 8 munkanapon belül visszautalásra kerül az összeg az Ön részére.