ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a BRINGANGYAL KFT. (továbbiakban: Szolgáltató), és a Szolgáltató által a www.bringangyal.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a www.bringangyal.hu weboldalon keresztül történik.
SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK ALAPFOGALMAI
-
Cégadatok: lsd. impresszum
-
A Vásárló: Az a személy, aki a honlapon (www.bringangyal.hu) keresztül valamilyen szolgáltatást vagy terméket vásárol, az ÁSZF-et tudomásul veszi, és magára nézve is kötelezőnek fogadja el.
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK CÉLJA
-
Az ÁSZF a Szolgáltató és a vele szerződéses kapcsolatba lépő Vásárló között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazza. Az itt nem szabályozott kérdéseket illetően a Szolgáltató tevékenységére vonatkozó mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások, valamint a Polgári Törvénykönyvben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül irányadóak.
-
A Szerződési Feltételek a Vásárló által történő elfogadása a vásárlás, illetve a szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A Feltételek elfogadásának minősül, ha a Vásárló a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatást igénybe veszi.
-
A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.bringangyal.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus áruházon (a továbbiakban: Bringangyal Webáruház) keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. A Bringangyal Webáruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény („Elkertv.”) szabályozza.
ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK, A FELEK KÖZÖTTI SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE
-
A Bringangyal áruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.
-
A Bringangyal Webáruház szolgáltatásainak jelentős része elérhető minden felhasználó számára, regisztráció nélkül is. Egyes szolgáltatások azonban regisztrációhoz (majd belépéshez) kötöttek, melyre az ÁSZF-ben rögzítetteknek megfelelően bárki jogosult.
-
A megrendelés leadását követően a szerződés, annak teljesítéséig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség. A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 5 évig őrzi, utólag hozzáférhető.
-
A szerződés nyelve magyar.
-
A Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.
REGISZTRÁCIÓ
-
A Fiókom menüpont alatt található adatlap kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra. Az Ügyfél a Weboldalon történő regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a Weboldalon közzétett Adatvédelmi nyilatkozat feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatvédelmi nyilatkozatban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.
-
A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A Szolgáltató minden regisztrációt egy önálló személyként kezel. A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a Személyes beállítások linkre kattintást követően elérhető Személyes adatok módosítása menüpontban van lehetőség, amely az aktív megrendelések adatait is érintheti. Szolgáltatót a regisztrált adatok ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
REGISZTRÁCIÓ TÖRLÉSE
-
Ügyfél jogosult a regisztrációját bármikor törölni az Ügyfélszolgálatnak, vagy a Kapcsolati Űrlapon keresztül küldött e-mail üzenettel. Az üzenet megérkezését követően a Szolgáltató köteles haladéktalanul gondoskodni a regisztráció törléséről. Az Ügyfél felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.
-
A felhasználói hozzáférési adatok (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag az Ügyfél a felelős. Amennyiben Ügyfél tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni a Szolgáltatót.
-
Ügyfél vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek.
MEGRENDELÉS
-
A vásárolandó áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról lehet megismerni. Ha a vásárlás előtt az áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére. Az általunk forgalmazott termék – ahol ezt a jogszabályok előírják – használati utasítását az áruhoz mellékeljük. Ha véletlenül nem kapná kézhez az áruval együtt a kötelező használati utasítást, azt azonnal – mielőtt az árut használatba veszi – jelezze vevőszolgálatunknál, pótoljuk. Amennyiben a Weboldalon található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a weboldalon közölteknél több információra van szüksége, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, melynek adatait, elérhetőségét az 1.1. pontban találja.
-
A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely ha nincs külön jelölve, az általános forgalmi adót már tartalmazza.
-
A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét.
-
A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja.
-
A termék átvétele közti időszakban bekövetkezett árcsökkenés esetén nem áll módunkban pénzt visszatéríteni.
-
Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő „0” Ft-os vagy „1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.
-
A megrendelést a Szolgáltató Weboldalán keresztül csak akkor fogadja el, ha az Ügyfél a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. (Ha az Ügyfél valamely mezőt hibásan vagy hiányosan tölt ki, hibaüzenetet kap a Szolgáltatótól.) A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
-
Megrendelés feladására a Bringangyal Webáruházban a Kosár használatával van lehetőség.
-
Az Ügyfélnek a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Webáruházban bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen.
-
Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő „0” Ft-os vagy „1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.
-
A Honlapon megjelenített termékek vételára az általános forgalmi adót és egyéb közterheket is tartalmazó módon (bruttóban) van feltüntetve.
-
A termékek ára magyar forintban (Ft) kerül feltüntetésre.
-
A termékek mellett feltüntetett vételár nem tartalmazza a kiszállítás költségét. Külön csomagolási költség azonban nem kerül felszámításra.
A KOSÁR HASZNÁLATA
-
Az Ügyfél a kiválasztott termékeket az egyes termékekre kattintást követően megjelenő, a termék részletes adatait ismertető oldalon található „Kosárba teszem” gomb használatával teheti Kosarába.
-
A Kosár tartalmát megtekinteni, módosítani a Weboldal jobb felső sarkában található kosár ikonra kattintást követően van lehetőség, ahol megadható az egyes termékek kívánt mennyisége, illetve a Kosár tartalma törölhető (a termékkép előtt található kis X-re kattintva).
-
Ezt követően szintén ezen az oldalon választani tud az átvételi és fizetési módok közül.
-
„Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva a „Számlázási adatok” címszó alatt meg kell adnia a rendeléshez és a kézbesítéshez szükséges adatokat.
-
Az összegző oldalon ellenőrizheti a megrendelés feladása előtt rendelése adatait, módosíthatja a számlázási és szállítási címet, kiválaszthatja a fizetés és a szállítás módját, valamint megjegyzést fűzhet megrendeléséhez.
-
A megrendelés feladására, az ajánlat elküldésére a „Megrendelés elküldése” feliratra kattintást követően kerül sor. A rendelés leadása tehát a „Megrendelés elküldése” gombra kattintással történik, ami az Ügyfél részére fizetési kötelezettséget keletkeztet.
AJÁNLATI KÖTÖTTSÉG, VISSZAIGAZOLÁS
-
Az Ügyfél által elküldött ajánlat (Megrendelés) megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja az Ügyfél részére. A visszaigazoló e-mail tartalmazza az Ügyfél által a vásárlás, vagy a regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés állapotát, a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, postaköltség nélküli fizetendő végösszeget. Ez a visszaigazoló e-mail kizárólag tájékoztatja az Ügyfelet arról, hogy a megrendelése a Szolgáltatóhoz megérkezett.
-
E visszaigazoló e-mail a Szolgáltató részéről az Ügyfél által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és az Ügyfél között.
-
Az Ügyfél mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt.
-
Ha az Ügyfél rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 2 napon belül jeleznie kell a Szolgáltató felé.
-
A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.
-
Amennyiben a megrendelni kívánt termék nem áll rendelkezésre a megrendelés leadásának idején, illetve a „Rendelésre” státusszal megjelölt termék nem beszerezhető a weboldalon feltüntetett időtartamon belül, úgy a Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy ne fogadja el az áru megrendelését, ebben az esetben szerződéskötés nem történik, amiről a Ügyfél értesítést kap. Bármely, esetlegesen korábban teljesített kifizetést az Ügyfél számára a Szolgáltató haladéktalanul visszatéríti.
FIZETÉSI ÉS SZÁLLÍTÁSI LEHETŐSÉGEK
A fizetés az alábbi módokon történhet:
-
készpénzes fizetéssel – személyes átvételkor, a Szolgáltató üzletében
-
bankkártyás fizetéssel – személyes átvételkor a Szolgáltató üzletében, vagy a honlapon a Baironon kersztül. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
-
utánvétes fizetéssel – a csomag átvételekor, a kiszállító futárnak, postásnak, automatának
_
A termékek mellett feltüntetett vételár nem tartalmazza a kiszállítás költségét.
A postaköltség a vevőt terheli.
A Magyar Posta oda-vissza számolja a díjat.
_
A szállítás az alábbi módokon történik:
-
személyes átvétel – üzletünk Budapesten, a 13. kerületben, a Balzac utca 48/a szám alatt található
-
posta – az ár a csomag méretétől és súlyától függően változik
-
Foxpost automatákban
-
GLS csomagküldő szolgálattal
CSERE
Tudjuk, hogy a megfelelő méret kiválasztása nem mindig egyszerű feladat, különösen internetes vásárlás esetén. Ezért probléma esetén szívesen kicseréljük a még nem használt terméket egy másikra. Személyes vásárlás esetén a vásárlás napjától számított 3 napon belül, internetes vásárlás esetén a vásárlás napjától számított 14 napon belül van lehetőség az adott termék cseréjére. Ha a kívánt modell nem elérhető (nincs készleten, kifutott modell stb.) választhatszó másik termék, vagy visszaküldhető a termék az alábbiakban leírtak szerint:
-
Hogyan történik a csere?
A vásárlástól számított 3 (személyes vásárlás), illetve 14 (internetes vásárlás) napon belül jelezni kell csere iránti szándékot! Ez történhet a +36/20 555 3884-es telefonszámon, vagy e-mailben az info[kukac]bringangyal.hu címre küldött levélben, megnevezve benne azt a terméket, amit a Vevő vissza szeretne juttatni. Ne feledje beleírni a megrendelés számát is!
Mi szintén telefonon elmondjuk, vagy a válasz e-mailben megírjuk a csere menetét, mely a következők szerint történhet:
-
„Személyes vásárlás” vagy „Internetes vásárlás, személyes átvétellel” esetén a terméket kérjük, hozza vissza a Bringangyal Kerékpárboltba. A visszahozott terméket megvizsgáljuk, és ha az valóban új állapotban van, választhat helyette egy másik terméket. A cseréhez a blokkra/számlára mindenképpen szükség lesz, ezért kérjük, amennyiben interneten keresztül rendeli a terméket, a Fiókom menüpontban való bejelentkezés után nyomtassa ki és hozza magával az elektronikus számlát.
-
„Internetes vásárlás utánvéttel, utalással vagy Barion fizetéssel” esetén a cserélni kívánt terméket kérjük, hogy tegye vissza az eredeti dobozba és csomagolásba, majd juttassa vissza boltunkba. A választott új terméket újra kipostázzuk. Ezek a költségek a Vevőt terhelik.
Árkülönbözet esetén lehetőség van ráfizetésre, illetve visszafizetésre.
VISSZAKÜLDÉS
A termékeinkkel való folyamatos elégedettség különösen fontos számunkra! Ha nem elégedett 100%-osan a vásárolt termékünkkel, szívesen visszavesszük azt, a vásárlástól számított 3, illetve 14 napon belül. Annyi a kérésünk, hogy a terméken ne látszódjanak használat nyomai, ugyanabban az állapotban legyen, mint amiben a vásárláskor volt, az eredeti dobozban, csomagolásban megőrizve.
-
Személyes vásárlás esetén a vásárlás napjától számított 3, internetes vásárlás esetén a vásárlás napjától számított 14 napon belül van lehetőség az adott termék visszaküldésére, és annak árának visszatérítésére különösebb indoklás nélkül.
Hogy tudja visszajuttatni?
-
A vásárlástól számított 3, illetve 14 napon belül hívjon minket a +36/20 555 3884-es telefonszámon, vagy küldjön nekünk e-mailt az info[kukac]bringangyal.hu címre, megnevezve benne azt a terméket, amit vissza szerete juttatni. Ne feledje beleírni a megrendelés számát is!
Mi szintén telefonon elmondjuk vagy a válasz e-mailben megírjuk Önnek a visszavétel menetét, mely a következők szerint történhet:
-
A csomagot visszaküldheti postán (a postaköltség ez esetben a Vevőt terheli), vagy visszahozhatja személyesen hozzánk, a Boltba. A blokkra/számlára mindenképp szükség lesz, ezért amennyiben az interneten adta le rendelését, a Fiókom menüpontba való bejelentkezés után nyomtassa ki és hozza magával számláját.
A beérkezett csomagot megvizsgáljuk, ha a termék valóban nem lett használva, új állapotban van, a termék vételárát visszaadjuk vagy 30 munkanapon belül visszautaljuk a Vevő részére az általa megadott bankszámlaszámra.
A SZOLGÁLTATÓ SZOLGÁLTATÁSI KÖTELEZETTSÉGE ÉS FELELŐSÉGE
-
A Szolgáltató a szolgáltatást a Vásárló részére folyamatosan biztosítja a Vásárló fizetési kötelezettségének teljesítése ellenében.
-
A Szolgáltató nem felel olyan károkért, amelyek, erőhatalom, természeti csapás (vis major), vagy egyéb, a Szolgáltató érdekkörén kívülálló ok, illetve esemény folytán következnek be, amelyekért a Szolgáltató nem tehető felelőssé.
-
A Szolgáltató az árváltozás jogát fenntartja. Az oldalon lévő esetleges hibákért felelősséget nem vállal. Az ellenérték tartalmazza a szolgáltatásnak megfelelő terhelő közterheket, illetve az Általános Forgalmi Adó (ÁFA) -t.
-
A Szolgáltató a Vásárló adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, azokat azonban továbbadni sem reklámfelhasználás sem egyéb célra – a Vásárló kifejezett hozzájárulása nélkül – nem jogosult.
-
A Vásárló a Szolgáltatással kapcsolatban észlelt hibákat a Szolgáltató ügyfélszolgálatán, valamint az info{kukac}bringangyal.hu e-mail címen jelentheti be. A Szolgáltató a bejelentéseket, panaszokat minden esetben 30 napon belül kivizsgálja, és a vizsgálat eredményéről a bejelentés módjának megfelelően tájékoztatja a Vásárlót. A Szolgáltató a bejelentésekről és panaszokról nyilvántartást vezet. A Szolgáltató a Vásárló által bejelentett, a vizsgálat eredményeként valósnak bizonyult és a Szolgáltató érdekkörében felmerült hiba kijavítása iránt haladéktalanul intézkedik.
-
A Szolgáltató a szolgáltatást a Vásárló részére folyamatosan biztosítja a Vásárló fizetési kötelezettségének teljesítése ellenében.
-
A Szolgáltató a megrendelt termékeket 1-3 munkanapon belül szállítja ki. Amennyiben a kiszállítás ennél hosszabb időt vesz igénybe, a Szolgáltató erről a vásárlót e-mailben értesíti.
-
Amennyiben a megrendelni kívánt termék nem áll rendelkezésre a megrendelés leadásának idején, illetve a „Rendelésre” státusszal megjelölt termék nem beszerezhető a weboldalon feltüntetett időtartamon belül, úgy a Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy ne fogadja el az áru megrendelését, ebben az esetben szerződéskötés nem történik, amiről a Ügyfél értesítést kap. Bármely, esetlegesen korábban teljesített kifizetést az Ügyfél számára a Szolgáltató haladéktalanul visszatéríti.
A VÁSÁRLÓ KÖTELEZETTSÉGE
-
A Vásárlónak az előre utalásos fizetés megkezdés előtt pontos adatok megadásával ki kell töltenie a honlapot, az esetleges probléma elkerülése végett.
-
A Vásárlói adatok megadása során megadott téves adatokért, és az azokból adódó károkért a Szolgáltató semmilyen formában nem vállal felelősséget, valamint a hibás adatokból eredő esetleges téves teljesítésért.
-
A Vásárló kötelessége a szolgáltatás fizetési mód szerinti megfizetése. A választott fizetési módtól a Vásárló csak a Szolgáltató előzetes hozzájárulásával térhet el. Amennyiben a megrendelt szolgáltatás vételárát a Vásárló nem tudja megfizetni, akkor a megrendelt szolgáltatás automatikusan törlődik a rendszerből.
-
A Vásárló kijelenti, hogy a megrendelt és teljesített szolgáltatások ellenértékét vissza nem követeli. A Vásárló hibájából történt hibás, téves adatbevitelből, megrendelés elírásból származó károkért a Szolgáltató semmilyen felelősséget, visszafizetést, visszatérítést nem vállal. A hibás adatok megadása miatt keletkezett károkért a szolgáltató felelősséget nem vállal, a bejelentett reklamációkat haladéktalanul kivizsgálja és lehetőségeihez mérten kezeli.