Ha Ön már regisztrált, kérjük, jelentkezzen be közvetlenül itt

Szállítás
Ugyanazt a címet használja a szállításra, amit a számlázáshoz megadott
Szállítási cím hozzáadása/szerkesztése
Név Cikkszám Ár Mennyiség Áfa Kedvezmény Összesen
 
Termék árak összesen

Kiválasztott szállítási mód

Nincs kiválasztott szállítási mód

Kérjük, hogy válassza ki azt a szállítási módot, ami megfelel az Ön igényeinek:





 
Összesen:
0 Ft
0 Ft
Megjegyzések és különleges kérések
Általános szerződési feltételek

Általános Szolgáltatási Feltételek

A Bringangyal webáruházban történt rendelésével minden vásárló kijelenti, hogy elfogadja jelen üzletszabályzatot.

 A TERMÉK KIVÁLASZTÁSA
 A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba tesz” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A "Kosár tartalmának megtekintése” gombra kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A RENDELÉS ELKÜLDÉSE
A bringangyal.hu webáruházban rendelés kizárólag elktronikus úton történhet, a weboldalon található kosár használatával és a szállítási adatok (név, cím, telefonszám emailcím) megadásával. Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson az "Indulás a pénztárhoz most" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét. A megrendelést akkor tekintjük befejezettnek, ha a fizetés megtörtént.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel, posta, elitexpressz.hu), valamint fizetési módot (utánvét, banki átutalás). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a "Fiók létrehozása és irány a pénztár"  vagy "Vendégként megy a pénztárhoz" gombot.

ÁRAK
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A RENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

ADATBEVITELI HIBÁK JAVÍTÁSA
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

VISSZAIGAZOLÁS
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja a honlapon található telefonszámot, vagy az e-mailben található telefonszámot.

FIZETÉSI FELTÉTELEK
Minden, a webáruházba beérkezett megrendelés feldolgozását követően e-mailes visszaigazolást küldünk a megrendelésről. Áruházunkban lehetőség van személyes, utánvéttel történő fizetésre, valamint banki átutalásra. Banki átutalás esetében a fizetést akkor tekintjük teljesültnek, amikor a megrendelt áru ellenértéke számlánkra megérkezik. Utánvét esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

SZÁLLÍTÁS
Minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy a megrendelt termékek a lehető leghamarabb eljussanak vásárlóinkhoz. Normál belföldi szállítási idő: 2-3 munkanap. A küldemények szállítása a postán, valamint Budapest területén belül az Elit Expressz futárszolgálaton keresztül történik. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon. A vevő köteles a kiszállítás időpontjában a csomag sértetlenségéről megbizonyosodni. Ezt az átvételi elismervény aláírásával elismeri. Az esetleges szállítási késedelemért, a Bringangyal Kft.-t kártérítési kötelezettség nem terheli.

A SZÁLLÍTÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, akkor köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE, CSERÉJE
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. A cserére való igényt a vásárlónak a kiszállítást követő 14 napon belül emailen kell ügyfélszolgálatunkon bejelenteni. A csere történhet személyesen (ingyenesen), Budapest területén belül futárszolgálat segítségével, illetve postai úton. Futárszolgálat igénybevétele esetén, a futár kiszállítja a cserét, és egyúttal elhozza a cserélendő terméket. A csere szállítási költségét a vásárló állja, melyről számlát kap. A szállítási költség árait lsd. a www.elitexpressz.hu oldalon. Cserélni csak használatba nem vett termékeket tudunk! A cserélendő terméket eredeti csomagolásában és papírba vagy kartondobozba becsomagolva, megcímezve kérjük a futárnak átadni!

ELÁLLÁSI JOG/VISSZASZOLGÁLTATÁSI GARANCIAl
A megrendelő a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. Az elállási jog minden használatba nem vett termékre vonatkozik - amely, minden csomagolási és termékelemet tartalmazó csomagolásban sértetlenül érkezik vissza címünkre. Az elállásra vonatkozó igényét a vevő köteles e-mailben, az info (kukac) bringangyal.hu e-mail címre, határidőn belül bejelenteni. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő. Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy ( kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
Garancia/szavatossági igény az alábbi esetekben nem érvényesíthető:
- számla hiányában
- garanciális időn túl bejelentett igény
- természetes elhasználódás miatt
- külső fizikai behatás

TULAJDONJOGI KIKÖTÉS
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket ismét készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően értékesítjük!

MEGRENDELÉS MÓDOSÍTÁSA, TÖRLÉSE
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé. Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy az "Kapcsolat" menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.

EGYÉB RENDELKEZÉSEK
Nem tudunk felelősséget vállalni az alább felsorolt esetekben, bármilyen okból is következtek be:
- bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a bringangyal.hu webáruház akadálytalan működését és a vásárlást
- bármilyen programhiba, abnormális esemény vagy technikai hiba következményei

- vis maior esetén vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítás alatt áll